tisdag 24 mars 2009

Wii!

Idag var jag på lite dåligt humör. Men sen fick jag ett SMS av min bästis Marie.. :) Och hon ställde en fråga som gjorde mej så glad att jag fick tårar i ögonen. Känslig som jag är.. ;)
Blev i alla fall jätteglad, och lite småstolt att det är jag som ska få äran att bära fram lille Alvin på dopet. Det känns faktiskt jättefint!
Så jag kommer ha två små "fadderbarn". En Albin och en Alvin. :) Underbart!

Nu slutar jag snart, då kommer Tobias, hans mamma och hans lillebror (om jag fattade det rätt). :) Ska fika lite eftersom jag har fyllt år, och senare ikväll blir det ett nytt fräscht avsnitt av Desperate med syster. ;) Mys!

Alexandra hälsar till mina fina läsare. ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

En av dina fina läsare hälsar tillbaks till Alexandra! ;)

Anonym sa...

Hälsa tillbaka till gull från mig då =)