tisdag 17 mars 2009

Vår!

Nu har jag varit och handlat lite till middagen. Härligt väder är det ute, fast att det blåser som det gör. Men jag älskar att det känns som vår i luften!
Fick dessutom lite sällskap på vägen hem, av Emma och co. :)

Jag ska testa att laga bakad potatis idag! Har aldrig gjort det, och det stod mellan bakad potatis och tacos. Nu igen. Så jag tog en risk och handlade lite, ska slänga ihop en baconröra till, för det vet jag att jag kan göra jävligt bra. ;)
Sallad till det, sen är man hemma!

Köpte ingen ananas, bra Angeliqa. Det är ju trots allt DH ikväll.. Men jag stod emot! Fick bli några godisar istället. Och så har vi ju isglassen. :)

Nu ska jag sätta på Spotify, ta hand om disken, sen duscha och slutligen göra maten. Enligt mamma ska potatisen vara inne länge, så det kanske är lika bra att slänga in den direkt efter disken?

Inga kommentarer: