torsdag 5 mars 2009

Unga mödrar.

Bläddrade lite mellan kanalerna. Unga mödrar är på TV. De unga mödrarna borde skämmas! Om jag hade varit så oförståndig och idiotisk som dessa mammorna är, hade jag aldrig valt att visa mej i TV! De vägrar ta ansvar för sina ungar, de lämnar över allt ansvar till sina egna föräldrar som får stiga upp mitt i natten för att ge barnet mat, trösta och byta blöja. "Det är ju jobbigt.." Var det någonsin någon som påstod att det skulle vara lätt? Nae.
Den ena mamman satt nyss och sa att "det var roligt och mysigt med en bebis i början, men nu är det så jobbigt.." Ehm.

Fast lika irriterad blir jag på familjen annorlunda som visas på måndagar. Att inte en del av mammorna skäms!
En sån mamma ska jag aldrig bli!
Nog om det.

1 kommentar:

Anonym sa...

håller med dig, de borde skämmas! Jag ska heller aldrig bli en sån mamma.. Puss Ale