söndag 15 mars 2009

To the core.

Har läst lite överallt att folk gillar verkligen den där jävla apan Ugglas. Jaha. Då är det väl mej det är fel på!

Och jag vet inte, men det slog mej verkligen igår att det måste vara riggat! Ni såg väl när poängen delades ut?
"10 poäng går till melodi nummer.. ELVA!" Och så la sej poängen på melodi nummer ETT. Hur visste de att den "kom fel"? För den skulle ju till melodi nummer ETT. Pinsamt!

Vet ni en kul sak förresten? Lillasyster har fått en egen laptop. En jättefin! Och igår när jag satt nere i mammas kök så kom hon ner och såg helt fördärvad ut. Jag frågade vad det var, och hon svarade :
Fiona : Jag har råkat radera min papperskorg..
Jag : Va?
Fiona : På datorn.. Papperskorgen på datorn. Jag skulle tömma den, och så..
Jag : Haha! Raderade du papperskorgen? Det kan man väl inte ens göra?
Fiona : Tydligen.. Kan du hjälpa mej?
Jag : Självklart, kolla nu in proffset!

En kvart senare hade jag fortfarande inte fått dit papperskorgen, höll på att dö av skratt! Fick till slut ta hjälp av Tobbe, som lyckades!
Förvånad jag blir.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe, visste knappt inte heller man kunde ta bort paperskorgen... :)

Anonym sa...

Ne, de e inte dig det är fel på utan på de som gillar uggla..

Jag såg med det med poängen, fuskisar..

O när jag ringde o skulle rösta på alcazar så sa de bara "samtalet kan ej kopplas fram" i typ 3 min. Det är många röster man missar under 3 min.... ;)

HATA MELODIFESTIVALEN (fast älskar den ändå) =)