söndag 8 mars 2009

Polly wants a cracker.

Gårdagen var mys. Jennie, jag och Abbe åkte in till stan för att kika lite, och mitt mål var ju som sagt att shoppa lite till Alvin. :)
Hittade en massa fint! Men man kan ju inte köpa allt..
Köpte ett par bruna skor. :) Skitsöta! Och ett set med vitrandig t-shirt och till det ett par bruna utsvängda hängslebyxor, typ 70-tal. Sånt älskar jag! :)
Och så köpte Jennie och jag två fräcka bodysar med ett par byxor till, också det i brunt och orange.

Hittade en massa fint som jag ska köpa till mej själv med, men jag la band på mej! :) Lyckades faktiskt med att BARA titta, för en gångs skull. Men det kliade i fingrarna..

Sen åkte vi hem till Marie och åt tårta och gullade med bebisen. Gud, så söt och go han är alltså! Så liten och fin. Han låg i mitt knä, och rätt som det är så öppnar han ena ögat och kikar två sekunder, och sen blundar han igen och sover. ;) Han ligger inne med världens sötaste Tyra-pose med, killen! Han putar med läpparna, ser så sött ut.. :)
Mycket trevligt var det!

Sen åkte jag hem till mamma, satt och spelade Guitar Hero med Fia tills mamma och dom kom hem. Lite senare på kvällen drack vi ett glas vin, mamma, Håkis och jag, och pratade.
Jag fick kryssa i det jag ville ha i H&M-katalogen eftersom mamma ska beställa det i present till mej när jag fyller år.
Blev besviken på mej själv. På min H&M-lista hemma har jag kryssat kläder för 2400:- men när jag satt hemma hos mamma kom jag "bara" upp i 1600:- Jag kollade igenom katalogen fyra gånger, för att se om det var något jag hade missat, men det tycktes inte vara så. Skumt. :) Jag kommer i alla fall ha den finaste bikinin! :) Enkel, men ack så snygg.

Efter mys med mamma hämtade Johan mej. Hans fina lilla bil "Kristina" har äntligen kommit tillbaka från sin lagning. Som vi har saknat henne! :) Vi körde och körde och lyssnade på musik och pratade.
Johans mamma dubbelklickar i startmenyn! Haha! ;)

Inga kommentarer: