söndag 1 mars 2009

På andra sidan häcken.

Jag lovar, jag har förbränt bra många fler kalorier än vad jag har stoppat i mej dessa två dagarna! Att springa och jaga efter en tvååring konstant tar på krafterna.. ;) Nu dröjer det max en haltvimme tills hans mamma kommer hem och tar över vilddjuret. Så go är han! Men Gud vad trött jag är.
Klockan sex i morse ringde Jennie och jag kom bort. Kröp ner i soffan med täcke och kudde, i hopp om att sova vidare. Nej då. :) Kvart över sex i morse ville Abbe upp, så det var bara att se glad ut.

Men han har varit väldigt snäll och go, idag har han och William lekt i lekparken och busat. Det ser så sött ut när de står och diskuterar, de två.. :)
Och ingenting ser mer roligt och sött ut som när Albin
åker rutschbana! ;)

Men nu är jag trött
.. Min känsla säger att Stanford snart knackar på dörren. Om det stämmer så kommer jag att sova så gott ikväll, om jag får lite gay-love innan helgen är slut. Då hade min helg varit fulländad.
Har kelat med både Jennie, Abbe, Tobbe, Marie och Wille.. Hade varit perfekt om jag hade fått en stund med Stannie med. :)

Inga kommentarer: