måndag 9 mars 2009

Manson!

Gårdagen var jättemys. Åkte hem till love och vi satt och pratade skit med hans mamma hela dagen. :)
Sen på kvällen drack vi lite vin och åt middag. Mys!
Efter det åkte Bisse och jag hem till mej, kollade på Wipeout. Måste vara ett av de roligaste programmen jag har sett! ;)

På bussen på väg hem slog en tanke mej, att Manson kanske kommer till Metal town. Har hört det nånstans, och jag blev så ivrig. OM det är så, så måste jag dit. Punkt slut. Har gått halva livet och velat se honom, och nu i sommar har jag min chans. :) Ringde snabbt upp Malin.

Jag : Malin, sitter du vid en dator?
Malin : Nae.. Vad är det då?
Jag : Gå in och kolla på Metal town´s hemsida. Jag tror att vår Manson kommer dit.
Malin : Är det sant?
Jag : Jag tror det. Fattar du vilka fjärilar i magen jag får av att tänka på det?

Malin är tyst en stund..

Malin : HAN KOMMER!
Jag : Fattar du vad detta innebär? Vi måste dit.. Vi MÅSTE dit!
Malin : Amen.. Den biljetten är rätt dyr..
Jag : Ge dej, för fan! Detta är ungefär som att en överreligiös människa går och väntar på att Gud ska uppenbara sej hela livet, och när han väl ska uppenbara sej så väljer man att åka på semester! Vi ska dit.
Malin : Hahahahahah! Ja, det ska vi..

Jag vet inte om jag tror på Gud, men jag vet att jag tror på Manson. ;) Fan, vilken grej!

Inga kommentarer: