måndag 16 mars 2009

Let´s get retarded!

Det spelar tydligen ingen roll hur mycket jag än köper till mina Sims, eller hur mycket kärlek de än får! De är ändå aldrig nöjda! Bortskämda jävla apor!
Jag la ner den verksamheten en timme efter att jag startade den. Hittade en gammal Sims-skiva igår, men nej. Inte min grej, tydligen..

Från ett ämne till ett annat så ser jag så fram emot min shopping i helgen!
Johan och jag har lovat hans systerdotter Louise en runda på stan, och så ska vi bjussa henne på en fika efter all shopping. Tur att Johan är med, det är han som alltid bär mina kassar. ;) Alla skulle haft en Johan, ärligt..

Johan.. Om jag hade kunnat, så hade jag knycklat ihop dej till en liten boll och lagt dej i en ask i min ficka, så att jag alltid hade haft dej på mej / med mej. Och ibland, så vecklar jag ut dej och umgås lite, sen knycklar jag tillbaka dej där du hör hemma. I min ficka.
Sexton år. :)
Fan, vilken tur att jag har dej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men hello mrs.blödig.... du eller jag som lipar till ett lejon?