fredag 20 mars 2009

Hur blir det med tårtan då, Agge?

Nu har Stanford åkt. Vi har kollat på Stulna år, så ruskigt bra film alltså.. Johan vill äga Whoppie Goldberg, han älskar henne. Jag vill mest känna på hennes hår. :)

Funderar på en dusch nu, kanske.. Rakning av ben, kanske? Äh, va fan.. Jo, det ska jag. Rakning av ben, ja. Sen duscha.

Och imorgon blir det shopping! Ska in en sväng på min Internetbank nu och kolla vad jag har att spendera. Fast imorgon ska jag leva över mina tillgångar, om jag hittar nåt som jag vill ha!
Pappa är inte så jävla clever, han ringde Johan innan och jag anar att han skickade bud med Johan att han ska köpa DH, säsong fyra.. ;) Kan det vara för att pappa och jag pratade i telefon idag, det löd ungefär :
Pappa : När kan vi komma på söndag?
Jag : Har du köpt DH-boxen?
Pappa : Va? Amen, det säger jag inte..
Jag : Har du det eller inte?
Pappa : Det får du se!
Jag : Kom på söndag, plinga på dörren, lämna paketerna utanför och dra sen.
Pappa : Får vi inte komma in? Och tårtan då? Får vi ingen tårta?

Jag får väl ställa till med tårta då, då! Bara för att papi ville det så gärna. Och jag älskar ju pappa..
Jag som inte har sett fram emot att fira mej, jag har nog lite nojja. ;) Vill inte bli 22, tycker att 21 är alldeles ypperligt!
Men på söndag SKA jag ha kalas. Det kan nog bli rätt trevligt ändå, om jag tänker efter. Alla kommer ju att samlas för MIN skull, det måste ju betyda nånting. :)

Imorgon kommer Tobbe! Wii! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article4699215.ab


AUUUUUUUUUW! :( jag vill!