torsdag 19 mars 2009

Fashion!

Sitter och huttrar med en kopp kaffe.
Johan-jävel har gjort så att jag är inne dagligen (flera gånger om) på ansiktsboken och kikar runt! Inte bra alls, jag som har velat göra allt för att bli av med skiten! Gillar inte Facebook egentligen, men nu är det som det är. Har ju liksom alla samlade där.. Vilket är bra.. Men jag ska ändå fortsätta tillhöra den gruppen som bara har det för att ha det, men som fullständigt skiter i det egentligen. :)

De gör reklam för Lili och Sussies samlingsskiva, med alla de låtarna som jag tok-älskade när jag var liten! Haha. Spotify?
Dessutom så säger de i reklamen "Sveriges bästa systrar", men min mamma har sagt att man inte får ljuga.
Och alla som känner vår systra-trio vet ju att det är vi som är Sveriges (ursäkta, världens) bästa systrar!

Shopping på lördag, yey!
Födelsedag på söndag, suck..

1 kommentar:

Anonym sa...

Dont hate the player, hate the game.