torsdag 19 mars 2009

Dancing with myself.

Jag säger det återigen : Vilket underbart väder! Hela jag blir både piggare och betydligt gladare! :)

Direkt när jag kom hem från jobbet så slängde jag in en maskin tvätt och begav mej ut på en promenad. Så skönt!
Gick nere vid vattnet, en klar fördel när man bor i blåsiga Karlskrona. :) Vi har liksom vatten överallt!

Nere vid Långöbron stod ett sött litet par och höll varandra i handen och tittade på svanarna. De kan ha varit i 75-årsålder kanske. Så söta! :) Och när jag kom förbi så sa den lille farbrorn hej till mej. Jag sa hej tillbaka, och när jag hade gått förbi så sa han :
- Heeeej, lilla darling!
När jag vände mej om och tittade så stod både tanten och farbrorn och vinkade och log. Så söt vill jag med vara när jag är så gammal. Jag vill också stå hand i hand med Tobias nere vid vattnet en vanlig torsdagkväll och titta på svanarna! :)

Nu ska jag ta tag i disken, sen blir det dammsugning!
Hej så länge!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag ska med bli som dom!! Fan va gulligt! Älskar såna människor.. Puss Ale