lördag 14 mars 2009

Christian the lion.

Jesus, vilken kväll!
Jag fick ju sluta 17 igår i alla fall, istället för 19. :)
Hann precis komma hem så skulle Johan och jag in till O´learys där hans syster satt på afterwork.
Blev med sugen på öl, så vi slog oss ner där, jag fick min öl och sen körde vi hem henne.

Efter det pizza med Johan, sen hem och nana. Och idag har jag fått sova till tjugo över nio, vilket är sovmorgon för mej! :)
Har lite ont i huvudet dock, kan vara antingen koffeinbrist eller så har Johan smittat mej med sitt sjuka. :(

Idag ska jag hem till min mami. Har gått omkring flera dagar nu och varit orolig, och allmänt mammig. Så idag ska jag hem! Kan till och med bli så illa att jag faktiskt tittar på Melodifestivalen där.. Jag som inte vill titta överhuvudtaget! Vi får se.

Nu ska jag i alla fall dricka kaffe och försöka få undan, här ser ut som kriget. Dammsuga och framförallt diska.

Så länge bjuder jag på en video. http://www.youtube.com/watch?v=zVNTdWbVBgc
Johan sitter och storgråter när han ser den! :) Håller med om att det är sött, men vafan..

Inga kommentarer: