måndag 16 mars 2009

The beautiful people.

Denna dagen har varit allt annat än rolig.
Har nog vaknat 75 gånger inatt, och varje gång jag har vaknat så har jag legat och stirrat ut i vardagsrummet en kvart innan jag har somnat om. Dålig sömn, med andra ord.
Och när jag vaknade för att stiga upp så kände jag att jag var alldeles varm i näsan, tittade efter och insåg att jag hade näsblod. Det kan vara det bästa jag vet!

Nej, nu får det vara nog med mardrömmar och näsblod!

När jag kom till jobbet var jag på lite dåligt humör, tur att så många har överseende med mej ibland.. :)
Har haft en massa att göra idag. Faktiskt jätteskönt! Då går dagen oftast fort.

Ska slänga ihop lite käk till mej och syrran sen när hon kommer hem. Pasta och hemmagjord pastasås får det bli. Har nog aldrig gett mej på det, så vi får se hur det går. :)

Min kära vän, jag tänker på dej. Vet bara inte vad jag ska säga..

Inga kommentarer: