lördag 28 februari 2009

Two steps behind.

Vi tog en tur ner till lekparken, tog med oss lite fika. Efter en massa gungande och springande upp och ner för alla trappsteg i klätterställningen så började vi promenera in till stan.
Givetvis glömde jag ta med vantar till Albin, så han fick mina. ;) Såg skitkul ut med världens största stickade tumvantar på den lille!

Hann fundera mycket på vägen in - ska jag köpa skorna eller inte?
Valet var inte särskilt svårt när jag väl kom in. :)
Sitter som en smäck! Dom är liksom så fula att de blir snygga. Coola, typ. :)

Blev en och annan tröja från Gina med, trots att jag inte skulle.. Helvete. Shopoman som man är! Jag får börja se över mitt liv, haha. Alla mina pengar försvinner, men jag har oftast inte en aning om vart de tar vägen!
Nu får jag hålla mej tills slutet av månaden, kan jag fortsätta min shopping där jag slutade idag. Har ju redan sett ut en massa som jag vill ha, men det får vänta tills lite mer av månaden har gått. :)

Vi promenerade hem med. Fan, det är ett helt träningspass att promenera med barnvagn! Var helt svettig och slut när vi kom innanför dörren.
Sätta ner röven nu med en kopp kaffe, fint det.. :)
Nu kommer snart love! Wii!

Inga kommentarer: