tisdag 17 februari 2009

Sweet lies.

Nyss hemkommen från the Pettsons. Har inte varit där på skitlänge, så det var uppskattat!
Hade ju tre skåp fulla med petflaskor som pojkarna skulle få panta. Jag är en sån människa som inte bryr mej om sånt, men det gör dom.. I vanliga fall slänger jag mina tomburkar, men icke sen Pettsons fick reda på det!
Nu samlar jag istället, och sen när det börjar bli fullt så ringer jag hit pojkarna så får de panta.

Imorgon känns som en spännande dag! :) Jag ska inte underskatta mej själv, men i detta fallet vågar jag inte stå upp innan och säga att jag är bäst på allt och att jag kan allt! Som jag i vanliga fall alltid gör.
Utan i detta fallet är det nästan bättre att vara lite blygsam och avvakta, eftersom jag inte riktigt vet hur stort ansvaret är och VAD det egentligen är jag ska göra. Men jag ska inte sticka under stolen med att jag ÄR bäst på allt, och jag KAN allt.
Nästan.

Inga kommentarer: