tisdag 10 februari 2009

Spök-möte.

Idag är jag en upptagen kvinna. Jag gör allt i en jävla fart, bara för att jag inte kommer att vara hemma någonting imorgon efter jobbet.
Jag har handlat tropiska frukter till mej och Ale, Johan var snäll och körde mej till City Gross med sin kassa bil.
Efter det var jag så upptagen med att fylla iPoden, plocka undan, och sen ska jag både hinna laga käk, raka benen och duscha innan syster kommer.
Idag blir det torsk med potatismos och hemmagjord dillsås. ;) Ska bli spännande, jag har aldrig någonsin lagat fisk! Har laddat upp med baguetter och frukt, ifall jag misslyckas. :)

Imorgon ska Jennie och jag till Skånespökmöte. Ska bli väldigt kul! Jag börjar dock ångra att jag har köpt mej en biljett, det känns som att jag mest kommer fara illa, som förra gången. Men å andra sidan så är det Terry Evans som håller i det denna gången, och han är ju (i alla fall enligt mej) ett av de mest skickliga medierna jag har skådat! Så ja, det ska faktiskt bli kul. Trots att det känns lite vemodigt..
Jag vill ju helst inte "få kontakt" med någon på andra sidan, jag vill bara sitta och titta och lyssna.

Efter det är klockan sent, och Angeliqa kommer nog vara både trött, rädd och nojjig, som vanligt. Så det blir att leka en sväng med Johan innan det är sängdags imorgon. Ledig på torsdag. Ah. Ibland är livet skönt.

Nu ska jag raka benen. Återkommer!

Inga kommentarer: