måndag 23 februari 2009

Råttornas återkomst.

Jag hatar tvättstugan! Det är så mörkt och otäckt där nere, jag är lika livrädd varenda gång jag ska ner..

Man skulle kunna säga att jag är lika rädd för mörker som Alexandra är för råttor! ;) Hon har tjattrat sönder alla idag om att råttorna håller på att ta över Sverige! Johoo, för det säger dom på Kalla fakta! Det finns jättestora råttor på Södermalm, johoo, det gör det faktiskt!
Slutade med att hon fick för sej att hon ska banda skiten när den sänds i repris, bara för att uppmärksamma folk om att råttorna håller på att ta över våra liv!

Tips ett : Lägg INTE en ost i råttfällan, den kan de ta och snabbt och sen smita iväg!
Tips två : Lägg nånting kladdigt istället, då fastnar de och PANG! Råttan är död.

Halleluja, Alexandra! Finns absolut ingen på hela planeten som någonsin kommer kunna mäta sej med dej i mina ögon! För hos mej kommer du alltid vara finast!
Du, Fia och Isaac. Ni är mitt guld.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja tvättstugan är Läskig, det finns bergis en massa råttor där nere... Puss ale :)