lördag 7 februari 2009

Rainbow.

Jag och kläder.. Hmm.. Har så sjukt mycket kläder, hälften använder jag aldrig. Fattar inte varför jag inte bara kastar ut all skit jag inte använder! Men varje gång jag är på väg, så tänker jag "nångång kanske denna tröjan kommer till användning.."
Varje morgon - öppna garderoben - kastar ut allt som finns där i - väljer outfit - går omkring en stund - väljer ny outfit (alltså, detta kan pågå en evighet) - sen trycker jag in alla kläder på sin plats igen - klär av mej för att välja ny outfit - river ner alla kläder - in igen.
Helt sjukt. Jag SKA rensa skiten snart, jag SKA! :)
Beslutsångest.

Hörs imorgon! Nu sticker jag.

3 kommentarer:

Malin Khazaal sa...

jag e precis likadan. Jobbigt när man har mycke kläder men de känns ändå som man inte har ett skit man använder ;)

Anonym sa...

Ha så himla kul på IKEA imorn!! :) Puss!

Anonym sa...

Jag vet PRECIS hur det känns =)