torsdag 19 februari 2009

My body, the hand grenade.

Känner mej inte alls på något vidare humör. Känner mej inte så pepp på någonting faktiskt, jag är mest slut. Och irriterad emellanåt. Inget som någon behöver ta åt sej av, det är bara så det är. Och eftersom jag får finna mej i det och gilla läget så får det bli så för er alla andra också.
Jag är bara så trött. Jag blir irriterad när jag är trött.
Lasse säger att livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg.

Älskar min mamma! Har varit så saknig, trots att jag träffade henne i helgen. Så idag kom hon och resten av familjen hit för att fika lite. Umgås, dricka kaffe, prata skit och skratta.
Underbara mamma.

Nu ska jag ta en dusch, och lite mer kaffe. Sen ska jag släcka ner min lägenhet och tända lite ljus, och gå igenom varenda fucking sida av H&M-katalogen. Den har så sjukt mycket att erbjuda, och när jag är på detta humöret så skulle jag nog kunna shoppa ihjäl mej, tror jag. Allting känns alltid så bra när man har shoppat.
När jag shoppar finns bara jag.

Jag kanske skulle åkt till Växjö på lördag i alla fall? Shoppa, äta sushi och dricka en jävla massa vin med min underbara syster?

Inga kommentarer: