söndag 8 februari 2009

Me and Mr gay.

Haha, jag tror jag skrattar ihjäl mej! The big slyna har precis fått Johan att köpa en Bingolott! :) Jag hade ju redan en, och jag gör allt för att vinna tillbaka pengarna jag har spenderat idag. Tror ni jag lyckas? Jag känner på mej att det är en bra Bingo-dag idag!

En annan sak. Johan drömde att jag var sur på honom. Anledning? Han träffade Carrie - utan mej. Han bjöd inte ens med mej! Och sen kom Mr Big, och han tyckte att det var väldigt tråkigt att jag inte kunde komma. Så han spelade in ett videoklipp och skickade till mej, att det var tråkigt att han inte fick träffa mej. ;) Och då blev Johan i sin tur sur. Haha!
Har jag sagt att han är underbar, Johan?

Nu : Världens snyggaste Tyra Banks i världens bästa Top model!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är utmanad i min blogg! ;)

Anonym sa...

Detsamma som Jessi =) Kolla min blogg!! Puss

Malin Khazaal sa...

du e utmanad =)