lördag 21 februari 2009

Lycklig. :)

Idag har jag shoppat. :)
Jag har nästan ingenting kvar på kontot, detta har aldrig hänt förr. Haha. Men det känns bra. Mycket bra!
Ångrade mej i sista sekunden och valde att haka på till Karlshamn i alla fall. Uttråkad.
Kan bli rätt trevligt ändå, tänkte jag. Dricka lite vin bara, och sen gå ut och ta en öl. Och sen kommer jag hem imorgon igen.
Har fått träffa min älskling idag med, är han det finaste jag vet? Love you, my love. :)
Jag SKA ha dom adidas-skorna, Tobbe skulle sälja på mej ett par skitsnygga adidas-skor! :) Men jag väntar till lön. Har som sagt inte så många andra alternativ.. Haha.

Elina - jag hittade väskan! Så sjukt jävla snygg! :) Och en massa annat, givetvis.

Hej på en stund!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ey, visa ett bildspel på bilderna!! :D

Anonym sa...

Jag vet =)O den kommer passa dig perfekt (t.o.m näsan bättre än på mig) ;)