lördag 28 februari 2009

"Hej gumman!"

Hade Laila Bagge den snyggaste outfiten jag har sett? Klänningen var ju to die for. ;) Pallade inte se vem som åkte ut, men jag läste nu att det äntligen (inte en fucking dag för sent) fick Carl-Jan åka hem.

Idag är jag uppe med tuppen! Eller med Albin. :) Vaknar mycket hellre en lördagmorgon av att en liten bebis kryper upp i famnen med världens leende och säger : Hej gumman! Än att vakna av att idiotgrannen spelar dålig musik.
Haha, så söt bebis. När han vaknade så la han mina armar kring honom och gosade. Och nu sitter jag och väntar på att kaffet ska bli klart. Det behövs. :)

Sitter och funderar på det här med skorna.. ;) Johans kommentar väger rätt hårt. Skorna är visst fabulous! Det är inga pop-skor, det är det faktiskt inte! Får se hur jag gör. Var bombsäker innan jag gick och la mej, men nu när jag fick se kommentaren så..
Men å andra sidan, har jag nånsin brytt mej? :)
Skorna - it is!

Inga kommentarer: