måndag 16 februari 2009

Burn the disco out.

Nu har jag stått och svurit tillräckligt länge. Förbannad!
De här jävla kakelplattorna.. Tobias fick det att se så jäääävla lätt ut, och så ska Angeliqa ge sej på det själv. Utan hjälp. Luftbubblor? Jajamen!
Det värsta är att jag tog de två sista förpackningarna, så jag hoppas verkligen att de får in nytt i exakt samma färg! För detta ser skitbra ut om man inte tänder den lilla lampan över diskhon. Gör man det så ser man alla bubblor. ;) .. Jag får väl erkänna att jag inte alltid kan vara bäst på allt, helt enkelt.

Gissa om jag blev glad när jag kom hem från affären! Dels så låg nya FRIDA-tidningen innanför min dörr. Jag vet, det är inte alls fjortis, men det är Jennie som prenumererar på den åt mej, för att jag tycker den är kul. ;) Fick en prenumeration i julklapp bara för att jag inte ska skämmas över att köpa den i affären. Haha.
Sen låg det ett kort innanför dörren med. På mitt älskade och otroligt vackra kusinbarn Valdemar, "Valle". Jag älskar den ungen så mycket att det inte går att beskriva! Underbar är vad han är!

Inga kommentarer: