söndag 22 februari 2009

Att spela eller inte spela.

Nu har jag mat i magen, och jag lyckades ju somna en timme eller två innan. Varför har jag en känsla av att jag kommer att somna tidigt ikväll? :)

Överväger om jag ska spela min Bingolott eller om jag ska skita i det. Det hade ju varit skoj att bli rik som ett troll just idag, inget hade varit mer passande! Men lotten har jag ju i alla fall, vinner jag så vinner jag. Kan kolla det i efterhand. Jag skiter nog alltså i att titta ikväll. Runar Söörgard är ju trots allt med, risken finns ju att jag inte somnar alls ikväll om jag tittar på det. Den "mannen" är lika skrämmande som självaste Carola.

2 kommentarer:

Anonym sa...

YES! found it!

http://www.youtube.com/watch?v=3KLsnqV_Q8o&feature=related


hahahahaha BREAK IT DOWN NOW

Anonym sa...

JAG HATAR CAROLA ! / Kusin Jennie