fredag 20 februari 2009

And it stoned me.

Det kliar i fingrarna, jag är så sugenshopping! Ska sova ut imorgon, om grannen tillåter, och sen ska jag in och göra stan. :)
Fick se en jättelila väska som Elina hade förra veckan, och en sån vill jag ha. Sjukt snygg! Och det är ju inte direkt så att vi träffas varje dag, så risken att vi hamnar på samma ställe samtidigt med likadana väskor är rätt liten. Särskilt med tanke på att man byter lite då och då. :)

Kvällen har varit lugn och skön. Vi har ätit god mat och slappat framför Let´s dance.
Albin är så rolig nu, han pratar hela tiden! Och nu börjar det bli svårt att sätta ihop allt för min del, haha, för jag förstår var tredje ord ungefär. Men han säger Angeliqa nästan felfritt numera. Det är inte illa! :) Men han vägrar göra det när jag ber honom, det kommer bara spontant. Fast i hans ögon kommer jag nog alltid heta Kakisch. ;) Och det har funkat bra hittils! :)
Innan jag gick så ropade han ifrån soffan :
- Puss puss! God natt! Hälsa Tobbe!
Haha! Så söt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Precis =) O jag menar, den är ju billig med o då är det ännu svårare att låta bli ;)