lördag 24 januari 2009

Whatsup, Daisy?

Jag är effektiv! :) Disken diskad, kaffet klart och även halvdrucket, duschen är avklarad, golven är dammsugade!
Vet inte varför jag har myror i brallan, bara för att jag städar klart allt fortare så innebär det inte att Stanford kommer fortare. Han sover ju än.
Men enligt planerna så ska vi äntligen ha vårt efterlängtade The hills-maraton idag! ;) Äta gottis-mat och titta på The hills. :) Kan vara bra att ta det lugnt också, för imorgon är det jobb som gäller.
Snoff blev lite ledsen att jag avböjde hans inflyttningsfest, men jag kände fan inte för att bli kvar i K-hamn när det är jobb imorgon, och så vet vi ju alla att jag alltid är den som blir bakfull som ett as. Lika bra att låta bli då, när man ändå ska jobba. Hade jag haft söndagen på mej att vila ut hade jag inte sagt nåt mer än SKÅL!

Men det blir The hills. Kanske lite SATC the movie med, Stannie?

Inga kommentarer: