torsdag 29 januari 2009

Klistermärken till kakel? Vart får man tag på det?

Sitter och smygkikarIKEA.se så att jag har en liten hum om vad jag eventuellt ska inhandla på söndag.
Det ser ljust ut än så länge, jag vet vad jag vill ha. Men jag kan inte låta bli att bli irriterad över att det inte verkar finnas klistermärken till kakel någonstans? Alltså, vad heter det jag letar efter? Jag ska göra det schackrutigt i mitt kök, har redan vitt kakel, och jag ska köpa svarta klistermärken så att det blir rutigt. Men det verkar inte finnas någonstans, inte vad jag kan hitta.
Bluebox kanske har, ska fan gå in och kolla. De har allt!

Kan heller inte låta bli att bli irriterad över annat, men jag tänker faktiskt inte låta mej bli så mycket mer irriterad än så här över det.
Jag lämnar det så.

Idag kastar jag in tidigt! Typ nu.

Inga kommentarer: