måndag 26 januari 2009

It´s a shit motherfucker, fuck shit situation!

Usch, fy.. Känner mej inte alls bra. Pang sa det, och jag har blivit totalt genomförkyld igen, och jag känner att jag har feber.
Ska försöka stå ut imorgon, för jag vet att ett alldeles nytt avsnitt av Top Model väntar när jag kommer hem. :) Se vad man lär sej att uppskatta det lilla i vardagen!
Tredje dagens arbete imorgon, denna veckan lär bli tuff.
Måtte jag klara av hela veckans jobb bara, eftersom kommande helg har både en och två smaskigheter att bjuda på.

Lördag är det världens tjejfest hos Johanna, det ser jag fram emot. Jag har dock bestämt mej för att inte gå ut efteråt, det roar mej inte längre. Det är alltid ute jag får tråkigt och vill hem, så jag ska från början nöja mej med att gå på festen och ha det kul där istället.

söndag blir det IKEA med Marie och William. Det ser jag nog ännu mer fram emot! Ännu ett skäl att skippa utgång på lördag och komma hem i tid, för jag lär vara trött och jävligsöndag ändå. Hur var det med att INTE spä på med bakfylla? :) Det skippar vi denna gången. Eller.. Ja, själva utgången skippar vi, men det där med fylla kan diskuteras. Det behövs en nu. Det känner jag.

Nu ska jag krypa ner i sängen snart. Ska tvinga Alexandra att pilla mej i håret tills jag somnar. Innan idag lät det såhär :
- Ale, kan inte du pilla mej i håret när vi ska sova ikväll?
- Jo, men bara om du håller käften!
Haha. Sist pillade hon mej i håret tills jag somnade, BARA för att jag skulle hålla tyst och sova.
;) Love.

Inga kommentarer: