tisdag 13 januari 2009

Go, Johnny, go go go!

Jag måste få spy ut lite. Here it comes!
Tjejer är så jävla bra på att dra på det falskaste leendet och snacka skit, tjejer är så jävla bra på att gå bakom ryggen på varandra.
Tjejer har en tendens att tro att de är lite längre än andra, de har en tendens att spotta på folk helt i onödan, bara för att de kan. Jag är tjej. Men jag skulle fan aldrig spotta på en annan tjej i onödan, det gör jag bara när det krävs. Jag är ärlig istället.

Något av det värsta jag vet är faktiskt skitsnack! Jag kan ta det, säg det till mej, men säg det inte bakom ryggen på mej! Säg det med rak rygg, och stå för det. Spotta mej i ansiktet hellre, än att spotta bakom ryggen på mej. Det är inte bara det värsta, det är det fegaste dessutom.
Jag har alltid sagt vad jag tycker, jag har aldrig varit rädd för det. Jag har lärt mej att ta konsekvenserna av det, och jag har lärt mej att stå för det! Med det menar jag inte att man behöver vara oartig eller elak, men får man en fråga, då ska man fan svara vad man tycker, inte gömma sej under mammas kjol. Det är bara patetiskt!

Tjejer har en tendens att göra en höna av en fjäder, precis som jag gör nu. Det är en skitsak egentligen, men det är tydligen tillräckligt för att jag ska gå och irritera mej på det.

Vad hände med raka rör?
Jag tror det är därför jag alltid har gillat att umgås med killar. Där är det raka rör, inga krusiduller, inga undanflykter. Vill de inte umgås så säger de det. Tjejer ska hitta på dåliga ursäkter för att komma undan. Jag har aldrig varit sån. Vill jag inte, så vill jag inte. Punkt!
Ta Johan som ett exempel. Han skulle aldrig ljuga. Tycker han att min outfit inte är bra, så säger han det, haha! Jag gillar det, jag vill att han ska vara ärlig!
Jag har många fina tjejer med, men de är endast de jag kallar för VÄNNER.
Marie, till exempel. Där är det aldrig några konstigheter, tycker jag att nånting är mindre bra, så säger jag det, hon gör likadant. Vill vi inte prata så gör vi inte det, men vill vi så gör vi det.
Inga konstigheter. Bara raka rör.

Nu har jag fått spy, det tackar vi för! Nu ska jag diska undan och slänga ihop världens godaste sallad som jag ska bjuda snyggot på när hon kommer. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Amen till det!
Hade lika gärna kunnat vara jag som skrivit det där! :)