onsdag 7 januari 2009

Det var som fan.

Amen, fan vad proffsiga dom är! :) Det är exakt såhär en kund vill bli bemött, EXAKT såhär!
- Jag har inte fått min mobil, jag vill ha min mobil. (Utan att vara det minsta otrevlig.)
- Självklart. Hmm, vad konstigt, det ligger ingenting inlagt på dej. Jag ska ordna, vänta lite..
*Knapprar på datorn.*
- Minns du vem du pratade med när du gjorde beställningen?
- Ja.
- Då ska jag kolla med henne vad som hänt, men det är ingen fara. Jag fixar detta!
- Tack. Jag får inte två mobiler nu va? Jag ville bara ha en..
- Haha, nej då. Eller.. Nej, det ska du inte få. Men OM det mot all förmodan skulle skickas två så ringer du mej. Okej?
- Haha, okej. Bara jag slipper betala för skiten.
- Haha, absolut, det är ju inte du som har gjort fel!
- Nae.. Men det har iofs bara gått en vecka.
- Ja, men en vecka är en vecka oavsett.
- Ja..
- Vet du vad, Angeliqa?
- Nae?
- Jag lägger över 100 kronor på Planet3 på ditt nya abonemang. Som tack för att du har fått vänta..
- Fan, vad snällt!
- Kan vara kul att få ladda hem lite nya ringsignaler och så när man har ny snygg, rosa mobil? Eller hur?
- Tack så mycket, jättesnällt.
- Ingen fara, tack ska DU ha, Angeliqa! Ha en trevlig kväll, hoppas du blir nöjd med mobilen. Jag lovar, det dröjer bara två, MAX tre arbetsdagar.

Sjukt snyggt gjort! =) Och nu fick jag ett SMS av dom, där det står.
"Hej, 300 :- är nu laddat på ditt nya abonemang till Planet3, som avtalat."
TRE HUNDRA?! Haha. Så söta. :) 100 var det, men vafaan.. 300 duger bra för mej!

1 kommentar:

Malin Khazaal sa...

Det skötte du snyggt fina du :)

Tusen tack för din fina kommentar, blev alldeles gråtfärdig.
Älskar dig så mkt!
Älskar er alla.

Tack för att du är du