tisdag 13 januari 2009

Cry baby.

glad jag blev nu! Jag har ju länge sagt att jag ska göra vid datarummet, och försöka få lite ordning där. Jag har en skinnsoffa där inne, en tresitsig som jag bara har velat bli av med! Har inte gjort så många försök, men i alla fall.
MSN-konversation med Johans syster :
- Du känner ingen som ska sälja en tresitsig soffa?
- Nej, men jag känner en som vill ge bort en!
- Vem då?
- Jag!
I helgen blir jag förhoppningsvis av med skiten! :) Så skönt! Nu är jag äntligen igångsparkad och kan göra i ordning där inne. Nu fattas det bara att jag kan fixa den där hårddisken så att jag kan slänga över alla minnen, bilder och musik från den stora datorn till den lilla. Efter det kan jag säga bye bye till den stationära, då ska den uuuut! :)
Tack, TACK!

Nu är baguetterna i ugnen och Alexandra på ingång! Bra, för jag börjar bli hungrig nu. Ganska rejält..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hälsa din kära syster så gott från mig! Och ge henne en fet puss! :)

Micke sa...

Hej på er , mina kära döttrar. hoppas allt är bra med er. Love u!!
Pappa