fredag 30 januari 2009

Back on track!

Vet inte när jag vägde 56 kg sist, men nu gör jag det och det känns bra. Min mamma brukar alltid säga att allt ont för nånting gott med sej, och se! Jag har legat hemma och lidit i tre dagar, men lite vann man på det!
Grattis. ;)

Idag är jag på jobbet, ska se hur det går. Ska stå ut idag så att jag med gott samvete kan se Magnus ikväll. Som jag har sett fram emot det! Hoppas Marie kan med, henne är det synd om. Ringde henne igår, och jag kände inte igen hennes röst ens. Stackare! Grattis på födelsedagen förresten, sötnos!

Tack till älskade kusin Jennie för det fina tipset om min svarta kakeldekor! :) Ska bli spännande att se om jag finner min lycka där. ;)

1 kommentar:

Jennie ♥ sa...

tro mig du lär finna mer än lycka ! :) Jag tycker om dom sidorna ! :) men jag vill ha pengar också =)