torsdag 8 januari 2009

Almost golden.

Nae, nu släcker jag ner här. SkitTV, och datorn känns inte alls aktuellt faktiskt. Jag orkar helt enkelt inte. Mitt huvud är helt tomt, och ögonen svider. Bara för att jag är så jävla trött! Sängen NU kanske? Jag tror det. Sen innebär ju inte det att jag måste sova direkt, men jag kanske skulle kunna ligga där ett slag och lyssna till ljudet av ingenting?
Eller också kan jag i lugn och ro ligga och lyssna till min älskade UNDERBARA grannes brandvarnare, för hans fucking brandvarnare har pipit sen jag kom hem! Vafan ska jag nu göra? Jag ville somna till ljudet av ingenting.. Nu blir allt ett enda stort tinitus. Fan, vad jobbigt det måste vara att ha tinitus på riktigt.

Jag är inte bitter, bara så jävla trött.
Kommer inte min mobil på måndag, så måste jag offentligt börja gråta, för jag vill ha den nu. Det är inget skämt längre, jag vill verkligen VERKLIGEN ha hem den nu..

Inga kommentarer: