söndag 21 december 2008

Sober.

Jag fick en äggkokare imorse, i julklapp av Johan. :) Och precis när vi stod i hallen och skulle åka till Karlshamn så ringer min telefon. Det var Susanne, hon ringde från BB och frågade om jag ville komma. Så jag gick upp, satte mej i väntrummet. Väntade och väntade.. Sen hörde jag någon komma, med tunga steg.. Med ett litet knyte i famnen! Gud, jag är så blödig med sånt.. Hon frågade om jag ville hålla, och det ville jag ju. Sen bad hon mej sminka om mej innan jag gav mej iväg.. :) Så söt liten bebis, och gott luktade han!
Var underbart att få se henne i synen, och det var väldigt trevligt att träffa pyret på riktigt! :)

Sen bar det av till Karlshamn, där vi har spelat poker. Jag har spelat bort pengar idag igen, haha. Det går inget vidare det här! :) Men det var väl mest otur, eller vad säger papi? Skulle jag lagt mitt AA? :) Nae.. Otur var det.

En dusch känns inte långt ifrån nu, ska bli underbart. Efter det ska jag slänga mej i sängen och kolla film tills jag somnar. :)

Kort tillägg : Jag hittade en jättefin kon idag på Citygross, som jag köpte. Alltså, en liten gran kan man säga, en svart strut liksom. :) Kan väl vara lite över en meter stor. Och så hade vi lagt den i baksätet, och när Johan gasade till så la sej pappa över konen för att skydda den och så skrek han : "Nej, Johan! Ta det lugnt, akta konen!!" :) Haha. Fan..

Inga kommentarer: