tisdag 30 december 2008

Scary.

Fortsätt kommentera mobilerna, jag kommer nog vara dryg och be hon från tre ringa om igen en annan dag, för jag har legat halva natten och funderat men ändå inte kommit till rätta med nånting.

Vet ni en läskig grej? :) Jag har läst att om man har tappat bort någonting så kan man lägga en nyckel och en sax i fönstret, så ska man hitta det man har letat efter. Och för ett par år sedan fick jag mammas och pappas gamla förlovningsringar. Och så har jag slarvat bort dom, och detta har grämt mej ett par dagar. Har letat och letat, men inte hittat dom.
Så jag testade, jag la en nyckel och en sax i fönstret. Och i morse när jag vaknade gick jag rakt in i datarummet, tog fram en gammal handväska och kollade i det minsta lilla facket. Och där låg de. Båda ringarna! :)
Coolt va?

3 kommentarer:

Anonym sa...

shait!Riktigt läskigt!

Anonym sa...

Oj!! Scary! Men effektivt! :)
Men hallå, hade vi inte bestämt oss för den rosa?? Vad babblar du nu om en svart för?
Puss Ale

Jennie ♥ sa...

vad vann du då ? 100 spänn ? :) haha sex lotter din toka ! :) jag hade ju bara en iaf ! :) Puss !