onsdag 31 december 2008

Pump it up.

Det blev som sagt inga miljoner, men jag vann en liten slant i alla fall. :)
Dessutom gick jag jämnt ut på pokern igår.

Jag är sjuk. Jättesjuk. Är genomförkyld, ont i huvudet, ont i svaljet och jag börjar få ont i bröstet. Snart kommer helvetes-hostan med, den som jag hatar för att den gör så jävla ont! Och så kommer jag bli tvungen att inhalera flera gånger om dagen, det är alltid så under vinterhalvåret.

Känns som att det kommer bli en väldigt seg nyårsafton för min del. Nu när jag precis hade börjat se fram emot att gå på fest! Så blir jag dålig.. Det är nog ett tecken, haha. Jag åker dit i alla fall, känner jag mej pigg så stannar jag hela natten, men känner jag mej dålig så får Johan snällt köra hem mej.

Nu är jag nyduschad, ska krypa ner i soffan igen och kolla på SATC. :) Kaffet står klart i köket och väntar. Jag älskar att vara ledig idag!

Inga kommentarer: