lördag 6 december 2008

Pang!

Nu har jag legat och mysit alldeles för länge. Nu är det dags att göra lite nytta! Har redan tagit disken plus att jag har rakat benen. :) Hatar kroppshår, ser ingen som helst vits med det, så så fort det börjar bli stickigt på benen är jag snabbt framme med hyveln!
Tycker hår passar sej bäst på huvudet. Inte på benen.

Ska skura lite handfat med, och bädda sängen. Sen är det jag som ska få en makeover innan vi åker till Karlshamn. Kanske hinner jag med ett avsnitt till när jag är klar med städet och det.

Martin följer förmodligen och förhoppningsvis med. Som jag har gått omkring och hoppats på hela veckan, men jag vill inte tjata på honom. Det ger oftast motsatt effekt. ;) Jag talar av erfarenhet, jag har växit upp med honom som en bror - tjatade man så blev det inte som jag ville. Han gillar väl inte tjat, antar jag. :)
Han ska faktiskt få äran att hänga upp min julkrans på dörren. Den kommer förmodligen någon jävla idiot i vårt hus ta ner sen, men jag kan ju få ha den där en vecka eller två i alla fall?

Inga kommentarer: