måndag 29 december 2008

No, you didn´t!

Bra dag att vara bitter på.
1. Jag försov mej, vaknade en kvart innan tåget går.
2. Detta innebar att jag fick visa mej för halva Karlskrona utan smink, och det gör jag aldrig knappt.
3. När jag kom till jobbet var det 70 i kö.
4. Efter tio minuter var det 80 i kö.
5. Efter två timmar hade jag ont i huvudet.
6. Efter halva dagen var jag tjurig och hade ännu mer ont i huvudet.

När jag skulle hem frågade min chef :
- Du kan inte tänka dej att jobba en timme till?
Mitt svar var :
- Puh!

Nu är jag hemma, har precis pratat med tre. De vill att jag ska ta den rosa Samsung-telefonen, om jag förlänger abonemanget. Jag vill det. Men när vi hade lagt på började jag tveka, nu är jag nästan mer sugen på den vikbara svarta Ericssonen. Vi ska prata imorgon igen, och då ska jag ha bestämt mej. Ska in och titta på för och nackdelar snart.

Har precis ätit, dammsugit, diskat och lagat det goda kaffet som jag fick av Ale och Ante i julklapp. Irish cream, som man blandar med vanligt kaffe. Hur gott?
Funderar på om jag ska raka benen idag, men jag tror jag avstår. Tar det imorgon istället. Det är ju fest på onsdag. Ska jag bli full då? Kaaaanske.. ;) Fast imorgon ska vi spela livepoker. Jag rakar benen idag, så har jag det gjort. Sen ska jag sova. Känns verkligen som att jag behöver det. Det är inte meningen att vara sån här.
Bara vänta, jag är snart tillbaka på banan igen.

Inga kommentarer: