måndag 15 december 2008

Meningslösa måndag är över.

Fan, vilken dag. Jag har inte haft en lugn minut på jobbet. Glad att dagen är över. Det brukar vara såhär på måndagar.

Nu är det bara ett par dagar kvar tills det är dags att gå på ledighet. Har inte haft fyra dagars ledighet i streck sen jag var i Turkiet, då hade jag sju dagar off. Ska bli så jäkla skönt, jag ska verkligen vila ut, sova. Det är väl mest det jag ser fram emot, att inte ha några som helst krav på vad som ska hända. Bara vara, det gillar jag.

Idag känner jag mej sugen på Jennie. Vet inte om hon är hemma, eller vart hon nu håller hus. Får vänta och se om hon hör av sej. Träffas så sällan.. Alldeles för sällan.
Mest av allt känner jag för en dusch, en kopp kaffe och lite sömn. Jag kastar nog in tidigt ikväll.

Inga kommentarer: