tisdag 16 december 2008

Meet me for a drink.

Det har varit lika mycket att göra på jobbet idag som igår. Det är ju tisdag?
Direkt när jag kom hem så mötte jag upp min mistress, Jennie. Vi tänkte att vi skulle slå ihjäl ett par timmar ihop, det gör vi ju som sagt inte jätteofta nu för tiden.
Vi gick bort och handlade lite mat - nyttig mat. Kyckling (det stavas inte med ch, Johan..) ;) Och så slängde vi ihop sallad, med feta, oliver, coctailtomater och vinäger. Så jävla gott! Jag är fortfarande skitmätt. Till detta serverades en Cosmopolitan. Min favvis! :) Och till efterrätt, vindruvor och en mjölkdrink med cocosmjölk, vodka och ananasjuice. Hon kan, den där Jennie.. :)
Vi kollade på SATC - the movie, och nu är jag hemma. Ska bara ta mej en dusch, och sen är det dags för sängen.

Ska passa på att berätta att mitt somna-tidigt-projekt gick utmärkt igår, jag uppförde mej exemplariskt! :) Satte på DH, gick och la mej klockan 20, och jag sov som en stock klockan 20.30. Detta vet jag, eftersom jag kollade på mobilen imorse, då hade jag fått två SMS kring 20.30, och ett vid 23. Och då sov jag, för länge sen. Vaknade en enda gång, för att vända mej om, haha, och för att stänga av DVD:n. Men sen sov jag igen. Detta har gjort att jag har varit på ett strålande humör idag, helt plötsligt går en arbetsdag mycket MYCKET mer smärtfritt än om man är trött och hängig. Alltså kan vi konstatera att det dåliga humöret oftast bottnar i dålig sömn. I mitt fall, i alla fall.

En dusch på det, sen är man hemma.

Inga kommentarer: