måndag 8 december 2008

London, baby!

London, baby!
Om allt går enligt planerna så ska jag till London! Nästa år, i mars, juni eller juli nästa år. Britney´s turne. Gosh, vad kul det hade vart! :)
Planerna är i alla fall igång, skönt att vara ute i god tid! Detta kommer innebära att jag totalt får slopa Sweden Rock, men det är det värt. Vi ska istället lägga vartenda öre på mysigheter i London. Gå på härliga små caféer, äta ute på fina restauranger, shoppa loss i de dyraste affärerna, dricka drinkar på de hetaste uteställena, och slutligen se Britney. :) Kan det bli bättre? Probably not.
Hoppas, hoppas!

Sen har jag planer på att åka till New York snart i mitt liv också. Jag har funderat lite på det där med att ut och resa. De gångerna jag har varit utomlands så har det ju varit i så varma länder att man knappt kan andas. I all ära, tro inget annat. Men det jag egentligen tycker är kul förutom att sola, är ju att shoppa, se mej omkring, leva så som man inte lever hemma. Nog för att man inte kan ligga och lapa sol i 48 graders värme hemma.
Men jag vill se de riktiga Gucci-affärerna, jag vill träda in i en riktig Versace-butik och känna, titta och beundra. Det är vad jag vill! Och det råkar jag veta att man kan göra i London. Och i New York. Framför allt i New York.

London, baby, sen man kan dö.

Inga kommentarer: