onsdag 31 december 2008

Got me high.

Nu kommer årets sista inlägg. Håll till godo.
Jag är sjuk som fan, och känner inte alls för att festa. Vilket innebär att jag kanske skiter fullständigt i alkoholen ikväll. Kan vara lika bra. Ska ändå ligga nerbäddad i min soffa sjuk imorgon, varför spä på med bakfylla? Vi får se. Smärtlindring kanske inte vore så dumt för stunden ändån..
Vore kanske bra, eftersom jag hat-älskar raketer? Jag älskar att titta på dom, men samtidigt är jag livrädd.

Jag ska på fest i alla fall, jag håller på att göra mej lite i ordning. Det går inte snabbt, inte alls. Allt går i ett otroligt segt tempo, detta beror på att varje rörelse jag gör gör så att det dunkar i huvudet och det gör ont i nacken. Febervärk.
Johan ringde innan, jag smittade honom igår. Så han mår lika illa, han. Det blir väl att vi åker ut till festen och försöker vara så sociala vi kan, vill ju trots allt träffa Tobias, men när/om vi känner att det inte går längre så åker jag hem och lägger mej och sover.
Varje gång jag blinkar så svider det innanför ögonlocken, såå sjuk. (Det är så synd om mej, såå synd om mej!)

Nae, det här håller inte. Jag tar en öl, kanske det kan döva för en stund i alla fall.
Gott nytt år, allihopa! Hörs igen nästa år! :)

Inga kommentarer: