måndag 15 december 2008

God natt.

Nu har jag gjort nångonting som inte alls är likt mej. Jag har tagit ett långt varmt bad, med tända ljus, ansiktsmask och hårinpacking. Allt för att varva ner. Eftersom allt alltid ska gå som fort som möjligt i mitt liv, så tänkte jag ta en paus och andas. Det var skönt.
Jag nöjer mej alltid med snabbduschar, hatar att bada. Av den enkla anledningen att jag hatar att bli skrynklig för det första, för det andra är det jobbigt att andas när det blir för varmt och för det tredje så tar det tid.
Men jag gjorde det. Badsalt hade jag i också, jag slog på stort, haha! :)

Idag fick jag skinnjackan av Belle, den satt som en smäck! Så jag tog den, ska betala nu i dagarna. 500:- är ju inte så blodigt, det var en fin jacka. Passar kanske lite snyggt till mina nya stövlar? Fast det är nog lite kallt med skinnjackan nu kom jag på. Jag och Tobbe konstaterade igår att jag har så många höst/vår-jackor nu, att jag kommer ha sån grym ångest när våren kommer över vilken jag ska använda. Jag tok-älskar ju min röda kappa.. :) Och den svarta adidasen som jag fått av Tobbe.

Vet ni en annan sak? Jag fick en julklapp på mitt jobb idag. För att jag är duktig, jag är faktiskt duktig!
Jag satt och arbetade flitigt idag, hann inte ens titta upp. Och så ett par timmar senare kom en av mina arbetsgivare och ställde sej bakom mej.
- Du..
- Ja, vad har jag nu gjort?
- Du är så duktig!
- Okeej..?
- Nu vill jag att du går fram till julgranen och väljer ett paket.
- Vilket jag vill?
- Ja, vilket du vill!
- Varför det?
- För att du är så jäkla duktig!
:) Så jag tog ett paket. Tre jättefina ljuslyktor! :) Tackar vi för!

Nu är jag avslappnad, det är nu man ska krypa ner och hoppas på att man somnar och får sova en jättelång natt och vakna superpigg. Tror jag ska testa. Somnar jag inte återkommer jag. :)
God natt!

Inga kommentarer: