lördag 27 december 2008

Catch me.

För att summera gårdagen, lite kort.
Kosta var ju himmelriket, men trots det handlade jag ingenting mer än två jättesöta plagg till Susannes nya bebis.
Anledning? Det jag hittade var antingen för liten, eller för stort eller för dyrt. Ja. Hittade en jättefin kofta, och den var både lagom och skitsnygg! Men ordinariepriset på den var 2799:- och så var det 30% rabatt. Orkade inte ens räkna ut vad det skulle kosta, men jag fattade det så långt att det är alldeles för mycket pengar för en kofta. Om man frågar mej då. Brukar inte alls vara snål, men när det är REA vill man att det verkligen ska kännas REA.

Det var i alla fall en trevlig tripp, och jag gillade stället ändå. Kommer bergis att åka dit igen, med hopp om att tok-shoppa då!
Jag sparar mej tills imorgon. Då ska Jennie och jag shoppa loss på skor. Det är ju det vi gillar.

Efter Kosta igår, så åkte jag, Johan och Johan till min pappa och Malin. Alltså min kompis Johan och min kusin Johan. Där väntade poker. Jag var het igår. Så jävla het! Jag vann, och jag vann. Sen kom jag tvåa, men fick prispengar ändå. Sen kom jag tvåa igen, och sen förlorade jag, och sen vann jag igen. Kvällen var hur bra som helst.

Idag ska jag till min farmor. Den tanten har en förmåga att få alla att få dåligt samvete när man inte har hälsat på på länge. Jag har redan dåligt samvete. Och när jag ringde igår och sa att jag kom så kunde jag riktigt höra hur exalterad hon blev. Farmor och jag är favvisar. Det har vi alltid varit. :) Jag älskar min farmor mest i världen, och jag vet inte vad jag skulle göra utan henne.

Inga kommentarer: