torsdag 13 november 2008

So far away.

Då var hela säsong ett avklarad. Ska man gratulera eller beklaga? :) Så mycket som kommer upp nu, som man totalt har glömt bort. Svinkul att se det från början. Plus att min lilla bästis Johan the homo kom till mej i förmiddags, och han har stadigt kollat klart på detta med mej. (Han tycker det finns många snyggingar i Wisteria Lane. Jag är beredd att hålla med.) Dessutom är han nog lite förundrad över hur många intriger man kan trycka in i ett och samma avsnitt. Fantastiskt!

Nu planerar vi säsong två, när vi ska ta tag i den. :) Får bli ett lite mer sporadiskt projekt.
Så kul att han kom ialla fall, åt lite mat, drack lite cola, vi skrattar åt samma saker och vi spolar tillbaka skiten om och om igen när det är något vi finner extra kul. Vanligtvis skriker båda två SPOLA TILLBAKA samtidigt, så det blir aldrig jobbigt. Men såna har vi alltid varit. ;)

För övrigt är det den 13 november idag, vilket innebär att det nya wow släpps. Vilket i sin tur innebär att ungefär 89 % av jordens befolkning är okontaktbar, och det är ju kul. Nog för att wow är kul, men kul är det väl ändå inte.. Eller? Kanske bara jag som inte har kommit så långt än. Jag har inte spelat sen Linas dator valde att kasta in, haha, och det är ju ett tag sen. ;)

Nähä, dags att göra lite nytta kanske? Ja, kanske.

1 kommentar:

Anonym sa...

åååhh det är det som legat och gnagit i mitt huvud. Jag tänkte idag är det 13 november... hmm känns som jag glömt något. Har verkligen funderat hela dagen på vad det kan vara. Nu vet jag! :D

/ Lina