tisdag 25 november 2008

Satans beteende!

Usch, nu beter jag mej igen.. Vet inte vad det är eller varför, men nu beter jag mej igen. Har varit lite småtrött och irriterad hela dagen idag. Och så ringde pappa nyss, frågade snällt och vänligt om han och Malin fick följa med till Växjö i helgen, fråga mej inte varför, men nånting gjorde att det small till, och då rann det över och pappa fick ta all skit. Slutade med att han av ren trötthet la på luren, vilket gjorde mej ännu mer förbannad, så jag ringde upp och fick karusellen att fortsätta.

Det jobbiga är inte att jag gråter, det jobbiga är att jag inte vet VARFÖR jag gråter! Hatar att bete mej som en jävla bortskämd liten jävla horunge, och jag hatar att mitt humör alltid lyckas gå ut över åt helvete fel personer! Förlåt, förlåt alla..
Gräva ner sej och drömma om någonting härligt?

Förlåt.