torsdag 27 november 2008

MSN-kontakter.

Johans mamma sitter med Wille i knäet och webcamar med mej. ;) Skitkul att skicka vibbar, varje gång jag gör det så flinar han i kameran. Wille alltså. :) Så go.

Det slog mej nu, när jag gick igenom min MSN-lista.. Att ungefär hälften är människor jag inte känner, eller människor jag kanske har träffat en eller två gånger. Så jävla meningslöst.. Kanske ska ta bort dom? Jag behöver inte dom, det är inte mina vänner!
Många vet jag inte ens hur de hamnade där, jag addar aldrig någon! Men ibland när jag har en förfrågan så accepterar jag utan att undersöka vem personen är. Jag utgår ju givetvis ifrån att det är någon jag känner, jag menar - vem vill ha främmande personer i sin MSN-lista? Kanske bara är jag, men jag är inte road av att prata med såna jag inte känner. Fast det är klart, alla borde ha en fabulous Angeliqa i sin MSN-lista. Ja, det borde ni. Glöm vad jag skrev.

;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har redan en fabolus Angeliqa på min lista! ;)