torsdag 6 november 2008

Liberate.

Ikväll har jag varit på Thairestaurangen och ätit med pappa, Malin, Jennie, Mårten, Johan och Martin. Johan fick vara min dejt ikväll.
Det var så satans gott med mat!

Efter det skulle alla hem till Jennie och dricka kaffe. Det ville inte jag, jag ville hitta på nånting annat. Så jag satte mej i bilen med Johan, med hans nya stereoanläggning och for iväg. Det var nödvändigt! Har nog betett mej lite underligt idag, vet inte vad det är för humör jag har vart på, men det har inte varit kul i alla fall. Men bilresan var verkligen värd varenda tjurig sekund av mitt liv. Det var så skönt att bara sitta där i en hastighet som gör att man försöker fästa blicken på något, men det går inte. Och musiken är så hög att hela jag vibrerar, det gör att man slipper prata och man slipper tänka. Tycker det är skönt att bara sitta där, utan mål.

Till slut blev målet min mamma i alla fall, jag kände att jag behövde henne! Så Johan körde mej dit, jag kramades lite med både mamma, syskonen och Theo. Sen fortsatte vi köra..


Nu blir det sängen. Fuck off and die.

1 kommentar:

Anonym sa...

Har du sett Torkel i knipa eller? :)