fredag 21 november 2008

Härliga citat. ;)

Sitter och klurar på vad det ska bli för film ikväll, men jag kommer ingen vart alls. Känns som att man vill ha en liten hum om vad vi är ute efter, annars kommer vi att bli stående i filmbutiken i över en timme, som vanligt. Och det har jag ingen lust med. Ska hinna till snurr-i-bollen-affären med innan de stänger! Och sen till Willys, sen hem.

Och nu tänker jag dela med mej lite grann av ett mail jag fick nyss från min storasyster. ;) Ett mail som förgyllde hela min dag, minst sagt.
Lite tänkvärda citat från barn :

Jag kanske ska bli bög, för jag tycker inte så mycket
om flickor
.
Henrik, 8 år

Det är väldigt många som vill avliva hela kungahuset.
Marie, 8 år

När någon har fyra ben, är det oftast inte människor.
Tonie 5år.

Döden är ofta en befriare, framför allt för personalen på hemmet.
Kajsa 5år.

Det är utslitna, magra människor som röstar på
socialdemokraterna
.
Peder, 7 år

Hihi. ;) Sista kommentaren från Peder är ju underbar.
Jag är varken utsliten eller mager, och jag röstar fan inte på socialdemokraterna! Ha! ;)

Nu stänger jag ner, och går snart på helg. På återseende, förmodligen redan ikväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha så trevligt ikväll!! :)