onsdag 19 november 2008

Bloggfix - check!

Nu har min designer kastat in. Vad tycker ni? Jag skiter egentligen i vad ni tycker, för jag har aldrig varit så nöjd! :) One word - PERFECT! Det bästa är att hon, den stackarn, sitter i Nybro och jag sitter i Karlskrona, det enda vi har som kommunikation idag är MSN. Jag säger till henne att jag vill ha in lite svartvitt, och lite grönt, och lite New Yorkigt i bakgrunden typ. Och se!
Skönheten fixar allt, du är så bra Jennie! :) Det tog sin lilla tid, man är ju inte Fröken svår för intet! ;) Tycker hon fick in allt på ett jävligt snyggt sätt, tack älskling!

Nu när jag ändå har en egen designer, kan jag få en egen kines som städar mitt hem, diskar min disk och bäddar min säng då? Har länge önskat mej det, men inte fått det. Jag sa till pappa i helgen, han frågade om det tvunget måste vara en kines. Jag sa ja. Alltså blir det ingen, det var tydligen svårt att fixa. ;) Får väl skaffa en diskmaskin eller nåt.. ;)

Nu ska jag ge mej för ikväll, det är arbetsdag imorgon. Då måste man vara fit! Tack, tack och återigen stort TACK till kusin Jennie för att du överhuvudtaget står ut med mina höga krav, och framförallt med mitt eviga tjat. ;) You know I love you!
God natt!

1 kommentar:

Jennie ♥ sa...

Älskar dej också sockertopp . Ta en polack , de är billiga & sköter sitt jobb om du hotar de med "INGET JORDGUBBSPLOCK I ÅR OM DU INTE SKÖTER DEJ"

DU ÄR BÄST ! :)